پارچه استوک

راهنمای خرید پارچه

خرید پارچه از نوع خریدهایی که هر کسی نمی‌تواند به درستی انجام دهد به طور مثال خرید پارچه را مانند هندوانه در بسته می دانند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که می‌توانند با نگاه کردن و لمس پارچه به جنس و کیفیت آن پی ببرند در صورتی که این کار بسیار مشکل است و تنها درصد کمی از افراد متخصص می توانند با این کار کیفیت پارچه را بررسی کند اما برای عموم مردم راه های دیگری نیز وجود دارد تا بتوانید کیفیت پارچه را بررسی کنید و خرید مناسب انجام دهید. اگر بسته خرید پارچه برای لباس،  چادر و… دارید  با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا راهنمایی های  لازم را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 قیمت و کیفیت

بعضی افراد تصور دارند که هر چه پارچه قیمت بالاتری داشته باشد نشانه کیفیت بیشتر است اما برعکس آن هرچه قیمت پایین تر باشد کیفیت پارچه کم تر است در حالیکه باید گفت این نظریه اشتباه است و قیمت نشانه ی کیفیت نیست. پس در خرید پارچه  دقت کافی را داشته باشید وقت و هزینه اضافه نکنید.   به خصوص در خرید  فروش عمده پارچه  که معامله ها زیاد هستند  و هزینه زیادی صرف می شود باید از کیفیت و قیمت پارچه مطمئن بود.

پارچه استوک

 انواع پارچه:

پارچه انواع متفاوتی دارد که هر کدام مناسب برای نوعی لباس میباشد. قبل از خرید و دوخت پارچه باید از مشخصات آن اطلاع داشته باشید تا بتوانید لباس خوش دوخت و مناسب و با استحکام داشته باشید. برای شناخت هر چه بهتر پارچه ها تعدادی از آنها را در ادامه برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

پارچه پنبه ای:  این پارچه ها که در ایران با نام پارچه های نخی شناخته می شوند در بین افراد طرفداران بسیاری دارند و از نخ های پنبه ای بافته شده‌اند. این پارچه ها معمولاً زود چروک می شوند و به دلیل خاصیتی که دارند حرارت بدن را به بیرون منتقل کرده و باعث خنک شدن بدن می‌شود به همین دلیل استفاده از این پارچه ها برای لباس های تابستانی بسیار مناسب است.

پارچه کتان:  پارچه کتان را به عنوان پادشاه پارچه ها می دانند کتان پارچه ای با کیفیت بالا و تولید شده است گیاه کتان می باشد. پارچه کتان علاوه بر دوخت لباس در مبلمان منزل و تولیدی لباس کار استفاده می شود.

 با اطمینان خرید کنید:

توانایی تشخیص پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را ندارید و نگران هستید که فروشندگان پارچه بی کیفیت به شما بدهند پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه پارچه اصفهان می باشد. با خرید از این فروشگاه مطمئن باشید که پارچه از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار است. اگر قصد خرید لباس دارید و از پارچه آن اطمینان ندارید به لیبل  دوخت شده به لباس توجه کنید زیرا معمولاً دران کیفیت و نوع پارچه و نحوه شست و شو و نگهداری آن درج شده است. برای راهنمای خرید لباس مقالات فروشگاه پارچه اصفهان را دنبال کنید.

 پارچه استوک:

برای خرید پارچه استوک نیز نیاز به مهارت دارید تا پارچه های مورد نظر را خریداری کنید. پارچه های استوک قیمت پایین تری نسبت به سایر پارچه ها دارند برای خرید این نوع پارچه ها باید به فروشگاه های مخصوص مراجعه نمایید. راهنمای خرید پارچه های استوک را در سایر مقالات  مطالعه نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *