پارچه استوک

پارچه مناسب برای لباس شب

انتخاب لباس برای خانوم ها از کارهای مشکل است و اینکه چه مدل و چه رنگی بپوشند ذهنشان را مشغول میکند. معمولا خانوم ها چند ماه قبل از مهمانی ، عروسی و یا هر مجلسی که قرار است به آنجا بروند به فکر لباسشان هستند. ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بهتر تصمیم بگیرید که چه نوع لباسی بپوشید .

برای اینکه بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید در مرحله اول باید جنس پارچه ها را  بشناسید . فرقی ندارد که میخواهید لباس را آماده بخرید و یا بدوزید . هر یک از انواع پارچه ها خصوصیاتی دارند که حتی بر روی اندام شما تاثیر میگذارد. حتی گاهی خرید نوعی پارچه مقرون به صرفه نیست و ضایعات پارچه زیادی دارد.البته امروزه این ضایعات خرید و فروش میشوند.

انواع پارچه :

پارچه ها انواع متفاوتی دارند که همه ی آنها مناسب لباس شب نمی باشند. اما تعدادی از آنها که مبیتوان برای لباس شب انتخاب کرد به شرح زیر می باشند.

1.ریون: پارچه ای نرم و لطیف است که هم نوع شفاف و هم کدر دارد. این پارچه به خاطر لطافتی که دارد به بدن میچشبد. اگر لاغر باشید و از پارچه ریون استفاده کنید شما را لاغر تر نشان میدهد و اگر چاق باشید شما را چاق تر نشان میدهد.

2.شیفون: نوعی پارچه نازک و ساده است بسیار لطیف و سبک است. استفاده این پارچه بیشتر برای زیر لباس است یعنی برای زیر دامن عروس و یا دامن های چین دار استفاده میشود.

پارچه استوک

3.گیپور: پارچه های با طرح ها متفاوت هستند که معمولا حالت طور دارند . هم مدل سبک و هم سنگین دارند. اما این پارچه ها معولا به خاطر طرح دار بودن و اینکه دوخت آنها مشکل است دور ریز زیاد دارند. اما این پارچه های اضافی را میتوان به عنوان ضایعات پارچه اصفهان به فروش رساند. این مقرون به صرف میباشد.

انتخاب مدل لباس:

گاهی شما لباسی انتخاب میکنید که د  ویترین مغازه زیبا به نظر میرسند اما در تن شما جالب نیست . و این به دلیل اندام شماست. هر اندامی چاق یا لاغر باید لباس مناسب خود را بپوشد. اگر شما نمیدانید که چه نوع لباسی شما را خوش هیکل نشان میدهد در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

سایز لباس:

از جمله موارد مهم و تاثیر گذار بر هیکل سایز لباس است. بعضی افراد چاق فکر میکنند هر چقدر لباس تنگ تری بپوشند اندام آنها جمع تر میشود و لاغر به نظر میرسند و یا اینکه اگر لباس گشادی بپوشند چاقی آنها مشخص نمیشود. هر دوی این افکار اشتباه است . برای اینکه چاق به نظر نرسید لباس سایز خودتان را بپوشید تا تنگ و نه گشاد.

پارچه استوک

یقه لباس:

اگر شما دارای قد کوتاهی هستید و یا چاق هستید بهتر است از لباسی استفاده کنید که یقه 7 دارد. به این صورت نگاه ها به سمت گردن شما کشیده میشود و چاقی شما به نظر نمیرسد. و حتی به طور ناخود آگاه یقه 7 قد را بلندتر نشان میدهد.

دامن بپوشید:

اگر دارای قد کوتاهی هستید و میخواهید بلند قد نشان داده شوید از دامن های کوتاه و کفش پاشنه بلند استفاده کنید . دقت داشته باشید که دامن بالای زانو باشد و از دامن های زیر زانو و یا تا ساق و مچ استفاده نکنید.

پارچه استوک

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *