پارچه استوک

طراحی دکوراسیون و ست کردن وسایل منزل

گاهی وارد خانه هایی میشوید که اصلا به دل نمی نشینند . اما با کمی دقت متوجه میشوید که وسایل خانه هر کدام به تنهایی زیبا هستند . ولی اینکه نتوانستند خانه را جذاب کنند به خاطر سلیقه ی صاحب خانه بوده است. مثلا ساید مبل قرمز به تنهایی رنگ جذاب و قشنگی داشته باشد اما به خانه ایی که وسایل آن قهوه ایست نمی آید. بنابراین قبل از خرید حتما به رنگ وسایل دقت کنید و با هم ست کنید.

منظور از ست کردن این نیست که مثلا رنگ مبل و فرش و پرده یکی باشد . ست کردن یعنی اینکه بین رنگ آنها ارتباط باشد. اما گاهی دو رنگ کاملا متضاد میتواند ترکیب رنگ زیبایی به خانه ببخشد . که درادامه بحث تعدادی از این رنگ ها را بازگو میکنیم. ست کردن وسایل برای افرادی مانند تازه عروس ها که میخواخند وسایل بخرند ساده تر است تا کسانی که یک سری از وسایل را دارند و میخواهند با تغییراتی در رنگ ها ، خانه را زیبا کنند. اما این کار هم شاید در نگاه اول مشکل باشد ولی اگر بخواهید میتوانید با امکانات کم تغییرات را ایجاد کنید برای مثال میتوانید با پارچه استوک که قیمت مناسبی دارد کوسن های مبل را عوض کنید. و به رنگ دلخواه در بیاورید.

رنگ های متداول:

متاسفانه ما ایرانی ها زیاد به رنگ ها و تاثیر آنها بر روحیه توجه نمیکنیم به همین دلیل دنبال رنگ هایی هستیم که با همه چیز ست شود. اما این رنگ ها به خصوص در خانه ما ایرانی ها آنقدر زیاد است که دیگر جذابیتی به وجود نمی آورد.

پارچه استوک

رنگ کرم قهوه ای:

ترکیب این دو رنگ شاید زشت نشود اما یک بی روحی در خانه ایجاد میکند. این دو رنگ اگر هر کدام را به تنهایی با رنگی شاد ترکیب کنید فضای دل نشینی را به شما میدهد. مثلا برای رنک کرم میتوان با رنگ هایی مانند قرمز و آبی  ست شود. اما رنگ قهوه ای رنگی گرم است که تنها با رنگ های سفید و یا مشکی و رنگ های پاییزی ست میشود.

رنگ سفید:

سفید رنگی است پایه که با تمام رنگ ها ست میشود. و هیچ وقت از مد نمی افتد. اما این رنگ بسیار مراقبت می خواهد تا سالم و تمیز بماند پس هنگام خرید به جنس پارچه مبل توجه کنید. اگر مبلمانی سفید دارید و میخواهید تغییراتی در خانه ایجاد کنید. میتوانید با ضایعات پارچه و اضافه پارچه هایی که در خانه دارید کوسن های رنگ رنگی درست کنیدو مبل را پر از رنگ های شاد کنید.

پارچه استوک

تغییر در دکوراسیون خانه:

هر رنگی که در خانه باشد حتی گاهی زیباترین رنگ ها پس از گذر زمان عادی و تکراری میشوند و جذابیت خود را از دست میدهند.و اینکه رنگ ها و خانه برای شما جذابیت نداشته باشد و چشم شما را خسته کند در روحیه شما بسیار تاثیر گذار است. بهترین کار در این زمان تغییر و یا تعویض وسایل می باشد. اگر امکانش وجود دارد که وسایل را تعویض کنید و رنگی جدید بخرید. اما اگر نمیتوانید با هزینه کم هم میشود رنگ ها تغییر داد.

پارچه استوک

این تغییرات بستگی به رنگ وسایل دارند. مثلا اگر رنگ مبل ، رنگ پایه مانند کرم و یا سفید و.. می باشد میتوانید فقط کوسن ها را تعویض کنید. و یا اگر پرده شما ساده می باشد تنها با اضافه کردن یک والان برای دکور پرده ، خانه کلی تغییر میکند. پارچه ای که برای پرده و یا هر چیز دیگری میخرید معمولا ضایعاتی دارد که شما میتوانید با فروش ضایعات پارچه اصفهان ، هزینه این کار را کاهش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *